Ir al contenido principal

NON CABE A RESIGNACIÓN




Aínda teño nos oídos as declaracións dos compañeiros de Madrid, tras o acordo que remata a folga da limpeza. ¡Non debemos resignarnos, non! Veñen dicir que se queremos, podemos defendernos. Eles non se resignaron e impediron máis de mil despidos e un recorte do 40% do seu salario. É certo que con condicións, pero se todos fixesemos o mesmo, o que hoxe é so resistencia, poderiamos convertilo en derrota dos poderes financieiros e políticos. Os compañeiros de Madrid, rachando coa resignación, enseñannos que hai un camiño para derrotar o futuro que eses grupos nos teñen preparado.

Un futuro de recortes nos nosos dereiros económicos, políticos e sociais, un futuro no que Navantia queda sen gaseiros. Días atrás, chegaba a noticia de que non está asegurado o contrato dos floteis mexicanos.


Certamente, os que deberan gobernar, porque é a súa obriga, veñen mareando a perdiz.  

Eu son dos que pensan que para o Partido Popular que goberna en Madrid, Santiago e Ferrol, non ten importancia que Navantia poida desaparecer. De feito, a súa política considera as empresas públicas como chiringuitos, que hai que pechar; e á súa vez, quere privatizar aqueles sectores que poidan ser rentables para eses mesmos sectores privados. Máis aínda, dende que chegou ó goberno declarou estar interesado en acabar coas prexubilacións. De aquí se desprende que non buscan a continuidade da industria, por muy estratéxica que sexa, e moito menos a permanencia do emprego.


Afortunadamente, os traballadores de Navantia, na ría de Ferrol, acaban de rechazar por maioría absoluta a pretensión empresarial de facerlles firmar “o convenio”. Pero non se trata de un acordo, pola contra, trátase de impoñer a renuncia a conquistas sociais alcanzadas durante moitos anos, sen nada a cambio, que non afectan so ós traballadores en activo, senon tamén a xubilados, prexubilados, viuvas e horfos. Pretensión que queren conquerir coa firma dos dirixentes sindicais. Un erro, entendo eu, que arrastra a certos sindicatos hacia unha posición entreguista.


Os traballadores de Navantia, decidiron non resignarse. E conquiren a maioría de todos cantos traballan nas diferentes factorías. Por eso, para que non quede dúbida debera facerse un referendum, que impida a súa aplicación no conxunto da empresa.


Por outra banda, cando se pretenden aplicar eses recortes, xa teñen anunciado un plan de axuste, non de futuro, que  pode rematar coa empresa, e no noso caso, coa comarca enteira, porque a todo esto súmase o desmantelamento comarcial, do ensino, da sanidade...


Comezan as movilizacións. Eu penso que esas accions deben ter un carácter aberto e amplio. Pero dito esto, ninguén pode quedarse ao marxe, e cada sector social ou económico debe facer a súa particular aportación na defensa colectiva do noso territorio. Non hai razón algunha, política ou ideolóxica que dificulte a nosa defensa común.


En Ferrolterra, a resignación conduce ao suicidio. Frente á resignación, a loita pacífica, social e política, a unidade de tódolos ferrolterrans.


Coa idea de unir a toda a sociedade galega e máis alá, gravemente agredida polas políticas neoliberais.


Eu, con Navantia, con todo o mundo do traballo.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Elegia rota a Rafael Pillado, amigo, mestre, compañeiro e camarada

Elegia rota a Rafael Pillado, amigo, mestre, compañeiro e camarada Yo no me río de la muerte.  Sin embargo conozco su  blanca casa, conozco su  blanca vestimenta, conozco  su humedad y su silencio.  Claro está, la muerte no  me ha visitado todavía,  y uds. preguntarán: ¿qué  conoces? No conozco nada.  JAVIER HERAUD  “Jamás os dire ADIOS, a vuestra cita no faltare”  Es impagable este día eterno sin cielos troquelados  de una “fe adorable que el destino blasfema”  sin un solo dios verdadero  y sin las jaculatorias del miedo y la amargura  Una bandada roja de manos clandestinas  acompaña esta firme tristeza  sin embargo también ondean manteles blancos  de abrazos comestible  Hoy  un sueño que no duerme  se posa con toda la fatiga del mundo  en los ojos desorbitados de escuchar  como cedes la vida  su sonido de semilla  con el peso justo  la indomable sabiduría  por ejemplo, de amar de pie  sin concesiones  Hoy la ciudad tiene los pies fríos y toda ella es una roja periferia donde nadie

El fin del reinado mundial del petrodólar. (Fragmento de GEAB 72 (febrero 2013) - 2013-2015)

Fragmento de GEAB 72 (febrero 2013) - 2013-2015: El fin del reinado mundial del petrodólar Fragmento de GEAB 72 (febrero 2013) - 2013-2015: El fin del reinado mundial del petrodólar Luego, es muy evidente que el petróleo juega un papel primordial en toda esta historia. Cuando en enero de 2006, en el primer número de GEAB, anticipábamos la caída del Muro del Dólar, la analogía que se hizo fue entre el Muro de Berlín y la Cortina de Hierro que le permitieron al sistema soviético durar mucho tiempo, el Muro del Dólar protege a Estados Unidos. Pero a su vez éste Muro esta cimentado sobre el petróleo, esta materia prima tan estratégica que obliga al planeta a recurrir al USD para procurárselo. Mientras el petróleo se pague en USD, la demanda que se genera asegura el dominio de esta moneda. El hecho que la Unión Europea haya seguido a Estados Unidos en sus sanciones contra Irán, en lugar de pagar su petróleo en EUR, le viene bien. Pero la expansión de las rel

Huevos y Gallinas

Cumple, hoy y aquí, camarada Tovarich, redoble por bucólicas…Que un epigrama amargo sobre cualesquiera infamias nos coja a todos confesados… Me acuso, para el caso,  padrecito, de pertinaz gallina ponedora.   Reconstruiré un difuso recuerdo de mi primera infancia: veraneo en Villarmayor, Nr. Miño; tardes interminables, abrasadas, con olor a hierba recién cortada y manzana reineta. Soy capaz, todavía hoy, de visualizar la escena, cual si de una peli gore se tratase:   Exterior día.- La solana y, allá al fondo, el corral, avispero de plumas llameantes, moscardones zumbando y el estridente cacareo de las gallinas. Por la derecha, aparece un hombre con un hacha. De certero manotazo, se apodera, zas, de una huevona. Sus hermanas- y el gallo de la cresta colorada y dorados espolones -, tras segundo y medio de revuelo, continúan su  picoteo en busca de gusanos deslucidos. La cámara, en lento travelling, sigue al hombre del hacha, que, con su Mª Antonieta agarrada